Inzerce

Psychosomatické onemocnění z deprese

"Psychosomatické onemocnění z deprese neboli somatická deprese" Takto bylo pojmenováno moje již 5 leté onemocnění chronických bolestí kloubů, které se vyskytlo po ortopedické operaci. Jsem z toho zmatená a nevím, zda je něco takového vůbec možné? Vzpomínám na ty krásné časy, kdy jsem bývala duševně zdravá, bývala jsem tak aktivní. A najednou přišel jeden nebo dva blbí chlapi, a deprese byla na světě, pak přišla ta blbá operace, a je se mnou amen. Cítím se čím dál hůře, léky pomáhají jen trochu. Ráda bych se zeptala, zda někdo něco takového zažil nebo o tom slyšel, a zda je možné, že se takové tělesné onemocnění způsobené psychikou může vůbec někdy vyléčit? Díky za odpovědi.

Inzerce
Odpovědi
michal

Prosím upravte stránky, aby šly vkládat odkazy na www. děkuji Michal

Reagovatpoděkovatnahlásit

27. září 2007, 02:29:23

pokorna1 poděkování

Ráda bych se s Vámi setkala.Mám po operaci endoprotéz a od roku 2001 mám podobné problémy . POKORNA

Reagovatpoděkovatnahlásit

6. října 2008, 03:19:39

Lucka2 poděkování

Ahoj, psychosomatie je úplně normální věc při depresích, psychika a fyzično jsou vzájemně propojené. Léčím se cca od 15 let na nejdřív deprese, teď na F 603 s doprovází to svalové křeče, malátnosti, bolesti zad a kloubů...přitom mi ortoped nic zásadního nenašel, až v PL nám psycholožka vysvětlila, že tím tělo dává najevo, že něco není v pořádku, ale dá se s tím bojovat, uvolňovat se a relaxovat

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. ledna 2009, 12:01:19

Denisa

Mám psychosomatické onemocnění a to je mi teprve 18. Objevilo se to asi po 3 letech špatného psychického stavu, protože jsem neřešila problémy. Oni ve mě hezky vyhnily a pak přišel zlom když mi řekli že mám epilepsii ( což byl jen špatný posudek lékařky(dnešní lékařství)) No a tak jsem se zhroutila, začaly mi závratě, zhoršený zrak, dušení, stahování hrdla. A ani se nedivím, psychika a tělesný stav těla má k sobě opravdu krátkou cestu. Takže je nejlepší dojít si k psychoterapeutovi.V nejhorším případě léky, ale to je hrozný hnus. :-) Hezký večer

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. června 2009, 18:37:21

denisa

ještě bych dodala uplnou emoční labilitu, paniku, deprese a poruchy spánku...

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. června 2009, 18:39:25

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce https://boiron.cz/cs/210-magnesium-300?utm_source=ordinace&utm_medium=banner&utm_campaign=c3_2018
Anketa
Má časté používání počítače vliv na váš zrak?
Zatím hlasovalo 201 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • VěrkaKunc (Vápník nad zlato, ale jen s vitaminem D a dalšími minerály) 17. září 2018, 10:05:30

    Zlepšení pocítil cca do měsíce. Na každého to ale asi působí jinak.  Diskutovat

  • Alka (Braňte se rýmě výplachem nosu) 20. září 2018, 18:49:10

    Taky mne někdy začne bolet hlava už při výplachu a nevím proč Diskutovat

  • petra (nehty) 23. září 2018, 20:15:30

    ja používám takový regenerační elixír a hrozne mi to pomaha :) Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.