Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

RS

Ahojky,dnes jsem přišla od doktorky,s potvrznou diagnosou na Roztrošenou sklerozu.....je mi hrozně,přiznám se,že jako bývalá zdravotní sestra,jsem tušila ............a díky netu a téhle diskusi jsem měla jistotu 90%,stejně jsem se rozbrečela. Chtěla jsem vám poděkovat,dáváte mi víru a naději . A taky se zeptat,mám RS už pěkně rozběhlou,nevratně poškozený mozek (můj bývalý obvodák,když nevěděl co by mi mohlo být,měl jen jedinou diagnozu-virozu,pak jsem změnila lékaře,a ten mě začal léčit,když jsem ochrnula na levou polovinu těla,a ochrnul mi oční nerv a začala jsem vidět dvojitě) Má někdo z vás skušenosti,s tím jaký to je,když se nemoc podchytí takhle pozdě?

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Osmula

Ahojky,muzu se zeptat kolik je ti let? Mne je 52 a RS jako diagnozu mi definitivne sdelili v prosinci 2OO7,rok predtim me lecili na vyhrezlou plotynku.Uz me chteli operovat.Zatim zadne leky neberu/takove specialni na RS/,jen vitaminove doplnky -lecitin,pupalkovy olej,mangnezium,potom na prokrveni mozku,ted jdu na kontrolu k neurolog.,tak se zeptam na lecbu,ale asi jsem uz na ni stara.Uvidime co mi rekne.Tak hlavne to chce klidnou mysl,zadne stresy,to je zaklad.Poznala jsem to podle sebe.Hlavu vzhuru,musime to prezit.Clovek si zvykne na vsechno.Preji vsem hodne zdravi a optimismu,jarni slunicko uz laka.

Evule

Ahoj já měla ty stejné problémy mám RS 10let ,ale dostala jsem se s toho a měla jenom 1 ataku beru medrol,to se spraví musíš zůstat v pohodě a drž se.

Přidat nový komentář

Chcete mít přehled
o novinkách na ordinaci.cz

Objednejte si zdarma náš pravidelný zpravodaj.

Inzerce
Chcete zdravě spát?
Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroomech Magniflex nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.