Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Bez bílkovin se při hubnutí neobejdeme

V dnešním díle se zaměříme na první základní živinu – bílkoviny. Při sestavování jídelníčku byste měli usilovat o to, aby vaše tělo dostalo při sníženém příjmu energie vše, co potřebuje. Bílkoviny jsou pro správnou výživu nepostradatelné. více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jana Malá
1x

Mam super zprávu. Několik let jsem bojovala s kily navíc, vyzkoušela jsem nespočet diet, hladovku, jedla jsem jen zeleninu a všechno bylo strašný, nic nepomohlo a maximálně jsem ztloustla. Potom jsem dostala kontakt na jednu paní, která pracuje jako výživová poradkyně - sestaví jídelníček, poradí jaké mají potraviny hodnoty a poradí neuvěřitelné věci. Má záruku spokojenosti, je velmi milá a střízlivá a to, co mi poradila, se během 2 měsíců vyřešilo a já vážím tolik, jako když mi bylo 25. Měla jsem strašnou celulitidu, oteklé tváře a ruce, cítila jsem se nafouknutá a chvílemi jsme se na sebe ani nechtěla podívat, nebo se mi nechtělo mezi lidi. Teď mám o 8 kilo méně během 2 měsíců, a to jím mnohem více než předtím a zázračně hubnu!!! Vřele jí doporučuji, zvlášť teď na konci léta a přes podzim, má úžasné tipy a kdykoliv Vám zaručí spokojenost. Vážně, ta ženská je milionová a díky tomu, jak se na mě teď dívá můj muž a jak se zlepšil náš milostný život, nedám na ní dopustit. Email na ní je [email protected] a vstupní prohlídka s měřením, zjištěním všech hladin v těle a sestavením jídelníčku na jakkoliv dlouho + pravidelné kontroly je za 200 Kč! Všem vám držím palce, tohle vám určitě pomůže stejně jako mě!

Můžu doporučit

zdravím doporučuji slimax na hubnutí

Přidat nový komentář

Mohlo by vás zajímat

První gynekologická prohlídka - co vás čeká?