Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

bolest paty

Dobrý den mam od srpna problém s patou na dovolené jsem šla spát a ráno už jsem se nepostavila na nohu byla jsem u lékaře ten se na to ani nepodíval a napsal mi ultrazvuk, ten ale vůbec nepomohl a tak jsem šla k jinému lékaři ten mi dal opich do paty -výsledek žádný a tak mě poslal na ozařování a bylo mi řečeno že když to nepomůže tak mam používat kostivalovou mast jinak prý už neví.Všim jsem prošla,mažu mastí ale pata mě bolí pořád a dokonce mě začala i pálet.Bolest se týka zadního obvodu paty a nahoru po šlachách do kotníku,teď mě začíná bolet noha až ke koleni ale je to vnitřní bolest.Jsem bezradná nevim kam se obrátit mam zaměstnání kde stojim min.8hod na nohou bez odpočinku je mi 40let ale myslim si že to neni ještě tak vysoký věk na to aby se s tim nedalo nic dělat.Děkuji za radu

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
renata
66x

Mám přesně ty samé problémy ,které popisuje pisatelka v příspěvku a věk máme taky stejný. Plosky nohou až pálí. Jen mě bolí vnitřní strana paty . Díky tomu mi natékají kotníky i vnitřní i vnější ,někdy je problém u jedné nohy někdy u obou. Když leduji a natírám Fastumgelem pomůže to ,ale pak se to vrátí. Tyto problémy mám už 2 měsíc

Lenka B
22x

Dobrý den p.Renato píšete že máte stejné problémy s patou jako já jen se chci zeptat jakou léčbou jste prošla a jestli Vás čeká ještě nějaká já ,psala o radu p.doktorovi a do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověd tak prostě hledám stále nějakou pomoc i od lidí kteří tim trpí nebo trpěli.Byla jste na rengenu? Děkuji za odpověd Lenka B

Viktor

Dobrý den já mám úplně stejný problém jako Vy. Momentálně chodím třikrát rýdně na ultrazvuk ale myslím že mi to asi nepomůže tak taky nevím co mám dělat.

Marcela
18x