Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

bolest paty

Dobrý den mam od srpna problém s patou na dovolené jsem šla spát a ráno už jsem se nepostavila na nohu byla jsem u lékaře ten se na to ani nepodíval a napsal mi ultrazvuk, ten ale vůbec nepomohl a tak jsem šla k jinému lékaři ten mi dal opich do paty -výsledek žádný a tak mě poslal na ozařování a bylo mi řečeno že když to nepomůže tak mam používat kostivalovou mast jinak prý už neví.Všim jsem prošla,mažu mastí ale pata mě bolí pořád a dokonce mě začala i pálet.Bolest se týka zadního obvodu paty a nahoru po šlachách do kotníku,teď mě začíná bolet noha až ke koleni ale je to vnitřní bolest.Jsem bezradná nevim kam se obrátit mam zaměstnání kde stojim min.8hod na nohou bez odpočinku je mi 40let ale myslim si že to neni ještě tak vysoký věk na to aby se s tim nedalo nic dělat.Děkuji za radu

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Radek

S vložkami do bot Medicovi jsem velmi spokojen. Nosím je téměř tři týdni na základě doporučení a za celou tu dobu jsem neměl žádné bolesti, které mě dříve trápily.

martin

dobrý den mám problémy s patou a nemůžu šlápnout na špičku pak pata bolí víc prosím o nějakou pomoc byl jsem u doktora a řekl mi že rostu ale už mě bolí dva roky

vory

Martin mám ten samy problém a i mi doktor řekl že to je růstem , bohužel mi žádlá léčba kteříjsem prodělal nepomohla 😱

Michal
2x

Mne pomohly vlozky medicovi f45

Ivana

Prosím, kde se dají vložky koupit?

Jana
1x

Také jsem měla tyhle bolesti, už nemám. Vložky Medicovi opravdu doporučuji :)

Renata

Pořídila jsem si vložky do bot Medicovi. Bolesti pat odezněly, mužů je jen doporučit.

věra
3x