Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

Když srdce ztrácí rytmus

Bušení srdce. Většina lidí neví, co to znamená a jak je to ohrožuje na životě.Může se totiž jednat o arytmii. více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jitka

Na sociologii píšeme práci "druhá šance" o kvalitě života pacientů po voperování kardiostimulátoru. Mohla bych poprosit o přípomínky k tématu? Děkuji

Anna

Jitko, já nevím, jak jsou na tom ostatní kardiaci, ale já se poměrně dlouho zotavovala, ale potom už všechno šlo dobře, vlastně jsem se nemusela nijak zvlášť hlídat, v mém věku člověk přeci jenom už tolik nedivočí. Jenom ten zvláštní pocit, že tvůj život visí na přístroji, zpočátku jsem na to musela pořád myslet. Chodila jsem k lékaři častěji na kontrolu, pro jistotu, on mi nyní doporučil ten přístroj Home Monitoring, co se tu o něm píše. Tak také hledám další informace. Ale co asi potřebuješ pro tvou práci - asi každý, kdo o život málem přišel si ho potom více váží.

Bětka

Maminka by měla dostat kardiostimulátor, slyšela jsem o přístroji, který se nějak umí spojit s lékařem v případě, že kardiostimulátor selže. Chtěla bych ji nějak uklidnit, mohl by mi, prosím, někdo z kardiaků pomoci?

Bětka

to je na ni moc složité… ona chápe mixer, dálkové ovládání televize sice používá, ale nijak si to neoblíbila. Přeci jenom už má svůj věk. Ale promluvím si s jejím lékařem, ti by přeci měli být na podobné "zjednodušování" informací zvyklí. Připadá mi to jako dobrý přístroj, alespoň já bych byla klidnější.

Karolína

zajímavý příspěvek - jak takový přístroj vypadá?

Herold

podle fotky na biotroniku jako takový ten starší mobil - větší a s anténkou. Takové přístroje před nedávnem nosili všichni, tak jestli to dokáže opravdu zachraňovat životy, určitě bych jeho nošení jako újmu nevnímal.

Karolína

tak jsem na tu fotku taky mrkla, jestli je to to co myslím, tak v pohodě….

Bětka