Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Jak léčit tenisový loket?

Jak léčit tenisový loket? Dosavadní léčba: 3x obstřik, léky proti zánětu a bolesti, rehabilitace ultrazvukem. Karolína více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jituš
8x

Absolvovala jsem ultrazvuk, ten potíže zhoršoval. Nyní po týdnu již druhý obstřik. Po přečtení článku o obstřiku jsem z toho rozpolcená. Nevím, co si o postupu lékaře myslet? Aplikoval meso s Dipro.

Hana Burešová
8x

Pěkný večer! mám asi dva roky problém s tenisovým loktem. Jen během jednoho roku jesm dostala 6. obstřiků a již sjou projevy trofických změn a ruka bolí dál, můj lékař mi již navrhoval operační řešení. byla jsem i u druhého lékaře zkonzultovat, jestli operaci posdtoupit, či né a ten mi navrhoval nejdřív provést artroskopii, než první řezat. A tak nevím co mám podstoupit, jestli rovnou operaci nebo artroskopii, prosím o radu nezavislého lékaře.Předem moc děkuji za odpověď s pozdravam H.B

Lenka
6x

Tak já vám řeknu co pomohlo mně. První bolest tenisového loktu jsem řešila návštěvu ortopeda, který mi prdnul injekci a předepsal magnety - rehabilitace. Po týdnu mě bolest přešla, říkala jsem si paráda. Fyzioterapeutka mi ale řekla, ať počítám, že se mi to vrátí. Taky, že jo, za týdnů zpět. Podruhé už jsem odmítla jít k doktorovi a začala jsem chodit na čínské tlakové masáže a do toho jsem každý den cvičila podle čínské medicíny - našla jsem si na youtube - cviky s p. Vocáskem na krční páteř, ramena, tensový loket a poctivě cvičila. Trvalo to tři měsíce a mohla jsem se opět vrátit k volejbalu a cvičení. Každý den protahuji ruce, ale je to v pohodě. A to už jsem se viděla na operaci. Takže vše se dá rozvičit. Vzhůru do toho.

Pavlína