Inzerce

Změna preparátu - poradíte prosím?

Dobrý den, ráda bych požádala o radu. Už jsem psala i jinde, ale bohužel bez odezvy. Po letech, co jsem na Copaxone mi doktorka nabídla i možnost tablet. Přišlo mi úžasný, že skončím s injekcemi a schválili mi Tecfideru. Beru ji teď přes dva měsíce. Je mi teda ale zle jak psovi. Jsem teda zatím bez ataky (ale to jsem byla koneckonců po copaxone dost dlouho taky..), ale někdy mám pocit, že mi to za to nestojí. Z tabulek na eresce jsem se dočetla, že je na tom Copaxone ohledně nežádoucích účinkú fakt nejlíp. Máte někdo zkušenost? Dost uvažuju, že se vrátím k injekcím... Děkuji předem za zkušenosti. Jana

Inzerce
Odpovědi
Nela

Ahoj , ja mám Tecfideru trezí mesiac a začali mi hrozne padať vlasy. Som s toho úplne utrápená, lebo inak je to dobre.. Ale doktor hovoril že som zatial prvá, ktorej padajú vlasy a nemyslí si že je to s toho. Ja myslím , že určite..

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. prosince 2015, 12:35:18

Přidat nový komentář
 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce
Chcete zdravě spát?
Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroomech Magniflex nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.

banner_voucher_sleva_magniflex
Anketa
Co děláte, když vás začnou bolet záda?
Zatím hlasovalo 221 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Tina (Kvalitní kontaktní čočky) 17. října 2019, 10:47:57

    Já bych jim znova peníze neposílala. Nebyla si spokojená jednou, tak proč to riskovat. Zkus… Diskutovat

  • Magda (Jizvy po akné) 17. října 2019, 17:24:59

    Pomohlo vám něco z obchodu?  Diskutovat

  • Magda (Konopná mast) 17. října 2019, 17:29:07

    Jak a na co ji nejvíce používáte?  Diskutovat

Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.