Inzerce

Lexaurin-pomooooc

Ahojky,máte někdo zkušenosti s LEXAURINEM? Jsem na něm zaseklá a chci se z toho vyléčit,ale nevím jak.Už mi nestačí normální dávky,co mi píše doktor(3mg denně).Abych mohla ráno vyjít mezi lidi,musím do sebe nasypat 6-9mg,za den to pak dělá celkem 12-15mg.Můj doktor s tím nic nedělá a dál mi ho píše, už 4 roky,i když jsem mu řekla,že mi předepsaná dávka nestačí.K tomu mi teď ještě píše SERLIFT-antidepresivum.Jako diagnózu mi řekl,že mám neurózu-poruchu osobnosti.Chci se toho všeho zbavit, bojím se,nechci být do smrti feťák,co horkotěžko shání léky,protože předepsané dávky mi samozřejmě nestačí.Jestli o něčem víte,poraďte mi please.díky

Inzerce
Odpovědi
j j3 poděkování

Ahojky,máte někdo zkušenosti s LEXAURINEM? Jsem na něm zaseklá a chci se z toho vyléčit,ale nevím jak.Už mi nestačí normální dávky,co mi píše doktor(3mg denně).Abych mohla ráno vyjít mezi lidi,musím do sebe nasypat 6-9mg,za den to pak dělá celkem 12-15mg.Můj doktor s tím nic nedělá a dál mi ho píše, už 4 roky,i když jsem mu řekla,že mi předepsaná dávka nestačí.K tomu mi teď ještě píše SERLIFT-antidepresivum.Jako diagnózu mi řekl,že mám neurózu-poruchu osobnosti.Chci se toho všeho zbavit, bojím se,nechci být do smrti feťák,co horkotěžko shání léky,protože předepsané dávky mi samozřejmě nestačí.Jestli o něčem víte,poraďte mi please.díky

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. června 2004, 16:26:20

srdcee4 poděkování

Ahoj,jo je to moc těžké,chceš radu.Ja bych to zkusila asi změnit prášky,ale opravdu pokud ti ten Lexaurin sedí,takbych zase na druhou stranu byla rada,že mi něco zabíra.Ale ty4roky to je zvláštní,už by se mělo projevit zlepšení a ne naopak.Ja mam zase zkušenost2letou,ale za tu dobu jsem vystřídala spoustu psychofarmak od neurolu.....Momentalně beru delší dobu Rivotril,asi 1rok Miabene,a ted nově mi vyměnili citalec za Efektin,a k tomu,aby mi z toho nebylo blujno tak Protazin+Magnezko.Mam generaliz.Mam pan.poruchu a bůch ví co ještě.Ja by uvítala kdyby mi něco konečně zabralo,a ty určitě taky.Ty 4 roky jsou dlouho,a když to má čím dál menší učinek,tak je to třeba vyměěnit.

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. června 2004, 11:07:34

jj3 poděkování

Jo,asi by to chtělo vyměnit za jiný léky,protože Lex mi zabírá už jen v koňských dávkách a to fakt nejde,nedělám nic jinýho,než že shánim po známejch kde se dá a pořád žiju ve strachu,že mi dojde a budu v háji. Zkusím se mýho dr. zeptat,ale moc to nevidim,přijde mi,že je mu to fuk.Přestat naráz každopádně nejde, o tom jsem se bavila s jedním dotorem,prej bych se z toho zcvokla.. Je to hnus,vím,že jsem na tom zaseklá a nemůžu s tím sama nic dělat,myslela jsem,že jo,ale vážně to nejde

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. června 2004, 22:07:11

Milan5 poděkování

Ahojky, s Lexaurinem mám jen velmi krátkou zkušenost, když mi ho praktická doktorka napsala ovšem nikoli na základě poruchy osobnosti, ale na uklidnění po prožitých událostech. Je fakt, že zabral, ale jisté vedlejší účinky jsem pozoroval (večer před usnutím záchvaty pláče a sbelítosti). Ale hned, co jsem si v návodu přečetl, že by na něm mohla vzniknout závislost, tak jsem ho vysadil - bral jsem jen půlku ráno a v poledne a jeden celý večer, takže v pohodě. Ve tvém případě bych asi nejdřív zkusil říct doktorovi rovnou, že už ho brát nechceš a když to nepomůže tak změnit lékaře (předpokládám že je to psychiatr). V každém případě ti držím palce !!! Milan.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. června 2004, 10:57:21

redajd@centrum.cz1 poděkování

Tvoje přítelkyně je závislá na laxaurin. Odnaučit je velmi jednoduche 1 x dnně rivotril tak asi 2 týdny a kombinovat v případě potíží se zopidem. Potom zajit na víno a vše bude o.k. Jarda

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. prosince 2009, 21:12:43

Dr.Choholousek2 poděkování

jasne, delej to takhle a skoncis za chvili v lecebne s kombinovanou zavislosti a to uz je opravdu silne kafe. Pokud nekdo bere takove davky, musi velmi pomalu vysazovat a nebude to nic prijemneho, idealni je sverit se do rukou odborneho lekare, kteremu oznami svou zavislost a ten pak zvazi bud ambulantni postup nebo ustavni lecbu, to je jedine rozumne reseni

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. února 2010, 18:34:33

radius2 poděkování

peknej a nejlepsi komen,doporucuju vsem

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. února 2012, 19:51:30

Edulla5 poděkování

Ahojky, já Lexaurin brala a beru, ale jen v těch nejnutnější případech: ve stavech, kdy mám pocit že se zblázním. Brala jsem taky Seroxat ale v začátcích těhotenství mi doktorka napsala Dogmatil. Z těhotenství nakonec sešlo, ale zůstávám na Dogm. stále. S Lexaurinem mám taky špatnou zkušenost. Je rychle návykový a odvykání trvá dost dlouho. Co je podstatné? V klidu snižovat dávky, a to asi po týdnu. Sice to trvá a nese to trošku zvýšenou zátěž na psychiku, ale opravdu se to dá zvládnout. Jak říkám, beru ho pořád (3mg), ale snažím se to omezovat. Hodně mi pomohla jak psychiatrička, tak i psycholožka. Naučila jsem se dýchání )vede ke zklidnění) a autogennímu tréninku. Aut, trénink opravdu pomáhá, je třeba jej ale dělat poctivě a chvíli trvá, než to začne pomáhat. Držím pěsti všem, kteří se snaží bojovat z úskostí, panikou a dalšími nepříjemnými stavy. Hodně štěstí!!! Vaše Edulla

Reagovatpoděkovatnahlásit

25. října 2004, 22:02:39

Kačka 21 let5 poděkování

Tvůj příspěvek mi vehnal slzy do očí. Je super když s tím někdo dokáže bojovat svými vlastními silami. Já trpím úzkostnými stavy kam až mi paměť sahá a ničí mi to průběžně celý můj život.V poslední době se navíc objevilo to, že nic nervově nevydržím a někdy už se fakt bojím že příjdu o rozum. když je toho na mě moc.Nikdo o tom neví, takže ani nevím jak to správně lékařsky definovat. Bojím se že kdybych se někomu svěřila, moc bych se pak začala spoléhat že mi pomůže a sama bych už nedokázala udělat nic. A co kdyby nepomohl.Vždyď jak tu čtu, jediná pomoc které se všem dostává jsou prášky.

Reagovatpoděkovatnahlásit

24. září 2007, 21:45:00

paju4 poděkování

S lexaurinem sice nemám až tak velké zkušenosti, ale taky jsem už pár krabiček měla. Mám pocit, že působí výrazně slaběji než třeba Rivotril nebo neurol, alespoň na mne. O koňských dávkách vím své. Jeden čas jsem brala i 15mg neurolu denně. Nejhorší bylo ovšem to shánění, když vezmu v úvahu že bereš denně okolo 5ti tablet, divím se, že ti to vystačí, nebo sháníš i jinde než u psychouše? Každopádně pokud jsi mu řekla o svých problémem a on ti to furt píše je to nezodpovědný pitomec. Samozřejmě, že s tím nemůžeš přestat ze dne na den, to se nesmí, ale měl by ti pomoc a poradit jak benzodiazepiny postupně vysadit a nahradit jiným nenávykovým lékem. To je ovšem problém, protože anxylotika, stejně působící jako benzodiazepiny, která by nebyla návyková v naší medicíně nejsou. Protazin sklidňuje ale je po něm člověk jak praštěnej a Buspiron, který by měl být lékem pro tebe a nás ostatní pravou volbou málokterý lékař předepíše, možná jeho bezpečnost ještě není zcela ověřena. Ale zkus se na to toho svýho cvokaře zeptat. Kdybys chtěla mám velmi mnoho informací především z vlastních zkušeností s úzkostnou poruchou a závislostí na prášcích, tak se mně můžeš na cokoliv zeptat, snad bych ti mohla nějak být užitečná.

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. ledna 2007, 21:26:33

Kristi2 poděkování

Dostala jsem Rivotril jako antiepileptikum na miigrény s tím, že ho musím brát 2 x denně. Na úzkosti mně pomáhá jen Xanax, Lexaurin vůbec ne. Pomůže Rivotril proti úzkosti i v případě, že ho nebudu brát pravidelně, ale jen při záchvatech úzkosti ? Teď ho neberu vůbec, ale ještě mně 2 krabičky zbývají.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. ledna 2007, 01:49:10

Martina

Na to se chci zrovna zítra zeptat svého psychiatra, mé potíže - okolnosti, které se na mě valí, jsou už obludných rozměrů, a s lexaurinem je nezvládám. Přemýšlela jsem o rivotrilu

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. listopadu 2012, 21:36:57

daja2 poděkování

Poradíte jak fungovat normálně když i přes léky si prostě někdy nemůžete pomoct a přinutit se...úzkosti,deprese,panická poucha....ničí mě to...

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. ledna 2015, 19:33:54

Martin1 poděkování

Ahoj! Zkusil bych pomalu zvyšovat nějaké SSRI nebo SNRI antidepresivum (záleží které ti sedí, je jich spousty) . Ony ty SSRI (SNRI) jednotlivé receptory ,které vyžadují ten lexaurin, otupí tím, že udrží správnou hladinu serotoninu. Jakmile zaberou ty SSRI ad, začal bych pomalu ubírat lexaurinu a přešel na jiné léky na podobné bázi(neurol, rivotril), s tím že úzkostné stavy bych řešil nějakým doplňujícím lékem anxiron, bushpiron nebo jiné ... Mimochodem bych zkusil změnit lékaře ... ://

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. ledna 2012, 20:50:49

Martina2 poděkování

Ahoj,můžeš mi říct své pocity po výměně na Efektin? Dnes mi to změnili též Citalec za Efektin, tak by mě zajímaly zkušenosti jiných. Díky Martina

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. dubna 2006, 16:55:38

pritel1 poděkování

Bezte k odbornikovi. neni mozne, abychom si zatezovali telo. Premyslejme nad tim, proc bereme leky? zrejme protoze jsme nemocni, a proto, potrebujeme pomoc. Psychiatr neni nepritel.

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. června 2006, 15:54:32

Jirka3 poděkování

Ahoj.Trochu bych to obrátil.Byl jsem poměrně silný kuřák.Zkusil jsem vynechat dopolední kouření.Šlo to.Pak jsem po nějaké době si řekl,že to zkusím až večer,kdy chodívám na pivečko.Říkal jsem si,že cigareta k pivu patří a že kouřit nepřestanu.Pak jednou mi nějak bylo po cigaretě divně,tak jsem si řekl,že s tím praštím a taky-ano.Cigarety skončily v popelnici a mám pokoj už minimálně 14 let.Lexaurin znám, ostatní-Rohypnol,Diazepam,atd .atd.Pokus se oddalovat svou dávku na pozdější doby,chce to jen trochu vůle.Dnes si vezmu Lexaurin jen když nemohu usnout,anebo cítím nervositu.Možná Jsi na tom hůř,ale pro mne byl hlavně Diazepam podpůrný prostředek,abych mohl vykonávat své nervní povolání.Je mi 67-mě se to podařilo tak,že Lexaurin si dnes vezmu jen ,když už opravdu musím.Nevím,kolik Ti je let,ale pokus se o to.Možná se po čase závislosti zbavíš,nebo alespoň omezíš přísun.Myslím,že na tom nejsi ještě tak zle,když dovedeš o svých problémech bez problémově hovořit před veřejností.Anebo se pokus s krabičkou praštit hned a máš pokoj.Chvilku budeš mít absťák,ale snad bys to vydržela.Co Ty nato???????Přeji dobrý začátek a ještě lepší konec!!!Jirka

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. května 2008, 21:41:14

Michala2 poděkování

Ahoj, ja beru lexaurin asi tri roky, ale jen pri potizich-pri uzkostech,staci mi pulka. Proc ti doktor nepredepise antidepresiva, ja brala Apoparox a lexaurin jsem pri nem brala jen ze zacatku, protoze prvni tyden byva po apoparoxu spatne, da se rict, ze stavy uzkosti vyvolava, ale po tydnu je o sto procent lip. Apoparox jsem asi po roce ale zacla pomalu vysazovat a ted uz si mozna tak trikrat do roka vemu pulku lexaurinu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. března 2011, 19:10:19

Martina1 poděkování

Ahojky, i já mám zkušenosti s Lexaurinem. Loni na podzim jsem začala trpět záchvaty úzkosti. Lexaurin jsem brala jen přechodně, než mi zabraly antidepresiva (Citalec). Bylo to fakt hrozné, trvalo asi měsíc než zabraly. Kdyby neexistoval lexaurin, tak bych už asi nebyla. Vždy se mi po něm ulevilo, ale sama na sobě jsem cítila, že je velmi snadné vypěstovat si závislost. Naštěstí se tak nestalo. Myslím, že i ty sis vypěstovala slušnou závislost. Tvůj doktor má dost laxní přístup, když ti předepisuje zároveň lexaurin a antidepresiva. V návodě je jasně uvedeno, že se to nesmí kombinovat. Kdyby se tvoje psychické problémy nedej bůh ještě zhoršily, co silnějšího by ti pak zabralo? Každopádně, změň svého lékaře! I pro tebe určitě existují vhodná antidepresiva, která ti pomohou a zároveň u tebe nevypěstují závislost. Asi jsem ti moc nepomohla. Ahojky Martina

Reagovatpoděkovatnahlásit

1. července 2004, 21:36:37

Evzen Zeman1 poděkování

Lexaurin ma tu vlastnost, ze na uzkosti a deprese pusobi velmi rychle. Doktori jej v mem pripade aplikovali pouze po dobu, nez zabralo antidepresivum t.j. cca mesic.

Reagovatpoděkovatnahlásit

12. července 2004, 07:56:52

beruska

ja taky beru lexaurin rada bych se toho zbavila ale nevim jak kdyz to vysadim zacnu se klepat

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. srpna 2007, 11:13:44

Alena

já beru taky lexaurin takže nevím

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. srpna 2011, 11:52:09

MartinaIna2 poděkování

Já si ho jednou zapomněla koupit a nikomu bych ty abstinenční příznaky nepřála!

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. listopadu 2012, 21:39:55

Ivana4 poděkování

ahoj, beru lexaurin20 let, z počátku 3x denně jednu tabletu, postupně jsme snižovali a nyní beru 1x denně jednu tabletu a to ráno půlku a večer před spaním půku. Ale vysadit vůbec nemůžu, nejde to. Ani ne proto, že bych měla nějaké psychické potíže, ale z důvodu závislosti! Mám klasické abstinenční příznaky. A ty se jen tak překonat nedají, protože se postupně zhoršují. Když si půlku tablety ráno nevezmu, začínají se projevovat v odpoledních hodinách, pocit napětí v obličeji, stahování kůže pod očima, špatně vidím, jsem roztěkaná, klepou se mi ruce, špatně se soustředím a jakmile příznaky ucítím, musím si lexaurin zkrátka vzít. Kdybych to neudělala, nevím jaký další průběh by následoval...asi mi nezbývá nic jiného, než v užívání pokračovat až do smrti :-(

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. září 2013, 13:36:36

Emilim1 poděkování

Ja tiez beriem lexaurin 13-sty rok, 1,5mg na noc. Ked mi aj cez den zostane nejako zle/ zacnem zle dychat t.j. ze sa nemozem nadychnut, oslabnu mi nohy, rozbusi sa mi srdce/ tak si dam aspon 1/4 tabletky a prejde to. Na zaciatku liecby som brala 1,5 mg 3 krat denne. Bez lexaurinu by som vecer nezaspala. Pritom beriem aj 1 amitriptylin na noc a rano 1 noveril.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. září 2013, 17:46:41

Ivana1 poděkování

.... nemáme to jednoduché :-(

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. září 2013, 11:32:36

Emilim

Nervy su velmi tazke ochorenie a len malokto sa vylieci celkom. Teraz uzivam 4 tyzden trittico a je mi po nom velmi zle.

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. listopadu 2013, 18:56:43

Lucie Nová3 poděkování

Nahodou jsem narazila na tuhle debatu a musim rict ze jsem rada, ze jsem ho prestala brat. Nebrala jsem ho sice tak dlouho, jen asi dva mesice 3x denne. Musim ale rict ze jednoho dne jsem si uvedomila ze mi nijak nepomaha, ale spis "oblbuje" a spis muj smutek, sebelitost prohlubuje. Bez Lexaurinu jsem mela sice spatne chvile, kdy jsem se rozbrecela sotva na me nekdo rekl dobry den, ale byly i chvile kdy jsem byla docela v pohode (sice malo, ale byla. Kdyz jsem brala Lexaurin mela jsem jen spatne chvile a brecela jsem skoro porad... Mela jsem toho uz plne zuby.. rekla jsem si a dost! Vysadila jsem, sice jsem mela strasne migreny ale i diky hlavne magnesiu, obcas i analgetikum se to dalo zvladnout. Nesnasim leky, pokud to jde snazim se jim vyhnout a resit to jinou cestou, caje na uklidneni, mangesium, kakao ze sojoveho mleka atd. Vim ze kdyz je clovek na dne sahne po cemkoliv od ceho se da ocekavat ze ho trosku uklidni, pomuze mu prestat myslet na jeho bolest, ale snad tahle debata pomuze ukazat na rizika ktera s touhle "jednoduchou cestou" souvisi. Snad ukaze ze Lexaurin neni reseni, ale jen oddaleni problemu se kterym se musime tak jako tak poprat.. Preji vsem tem uz s Lexaurinem zacali, aby nasli silu s nim skoncit .. a tem kteri jeste nezacali, aby nasli silu oddolat. Hezky vecer vsem

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. října 2004, 18:04:35

Zdeněk1 poděkování

Lexaurin mi tehdy doktorka předepsala take,jinak před ním jsem bral Defobin,nevím jestli to bylo po něm,ale byl jsem dost otupělej,bez nálady,špatné a zkreslené vidění bez pocitu fantazie,jako by byla vymazána,zkrátka uplnně mimo,vysadil jsem ho po 2 dnech jsem měl najednou uplnně bezesnou noc,pak se to mírně zlepšilo,ale bylo mi pořád nevolno,horkost a vyšší teploty bez nálady,nic mě nebavilo,nedávno mi doktorka předepsala Asentru,stejný výrobce jako Lexaurin,akorád že není návykový,beru ho už 14 dní a můžu říct,že se můj stav hodně zlepšil,nevolnosti ustoupily,lepší nálada,dokonce i svěží mysl mám,vůbec neoblbuje,zatím jsem s ním spokojen.

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. června 2005, 22:47:26

lenka1 poděkování

Já beru Lexaurin s Asentrou a citím se pořád stejně,tak vůbec nevím.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. října 2005, 00:12:32

Loena1 poděkování

Ahoj, důležité je přece zkusit se dostat, z těch Tvých úzkostných stavů, chodíš na nějakou psychoterapii? Prášky typu LEX na začátku pomáhají, ale pak spíše škodí, důležité je řešit podstatu problému a ne jen jeho následky. Já jsem měla panickou poruchu, chce to změnu životního stylu nebo spíš změnu celého života. Někdy při vysazování takovýchto lék, pomůže i hospitalizace v psychiatrické léčebně. Chodíš vůbec k psychiatrovi, nepíše Ti je náhodou praktik? 4 roky Lexaurin, to je celkem brutus nebo zkus změnit doktora. Ať se Ti daří.

Reagovatpoděkovatnahlásit

2. listopadu 2004, 06:14:04

Viktorie2 poděkování

jedu v Lexaurinu uz taky dost slusne, muj doktor mi predepise, co chci a vubec to neresi, tak mam strach, ze se z toho nedostanu. Jak jste na tom vy ostatni, kdy mate zajem se o tom pobavitk napiste mi prosim na mail, budu moc rada. Viki

Reagovatpoděkovatnahlásit

19. května 2005, 13:42:12

Golias1 poděkování

Lexaurin patri mezi benzodiazepiny, coz jsou latky silne navykove. Leky teto skupiny jsou vhodne spise na reseni kratkodobych akutnich krizi nez na dlouhodobe pravidelne uzivani. Vysazeni takoveho leku po delsi dobe uzivani neni jednoduche a musi byt provedeno pomalym postupnym snizovanim davek behem delsiho obdobi, nikdy skokove. Pokud chodite k doktorovi, ktery Vas odbyva pouhym nasazenim techto leku bez jine lecby, doporucuji nechat zhodnotit svuj stav i jinym doktorem, ktery muze navrhnout ucinnejsi lecbu. To pak zejmena pokud se lecby ujal obvodni lekar (i to se stava) - clovek s temito problemy by se mel lecit u fundovaneho psychiatra. Na deprese a uzkosti je nejvhodnejsi lecba modernimi antidepresivy, ktera jsou mnohem mene navykova, v kombinaci s kvalitni psychoterapii. Plus dalsi pomocne metody jako autogenni trenink apod.

Reagovatpoděkovatnahlásit

10. září 2005, 11:35:15

lidunka2 poděkování

Taky beru Lexaurin už 10 let, rozhodla jsem se též zbavit závislosti na něm, ale vysazovala jsem ho 2 roky, každých 14 dní jsem ubrala kousek , ne polovinu ani čtvrtinu, ještě méně a tak si tělo postupně zvykalo, ještě jej beru, ale už jen podle potřeby. Zato teď mi dali v nemocnici CITALEC, že je OK, ale to byla hrůza, myslela jsem, že jsou to moje poslední dny. Pak jsem zjistila, že tento lék nesmí užívat ti, co mají problémy s játry. Proto pozor na něj, pokud vás játra trápí, hlaste to lékaři!!! Radím, bylo mi strašně, fakt.

Reagovatpoděkovatnahlásit

26. června 2006, 20:59:44

Emilim

Mne je teraz takto velmi zle po tritticu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

18. listopadu 2013, 19:00:13

g633 poděkování

Ahoj moc Ti drzim palce abys ses z toho dostala.Ja lexaurin uzivam spolecne s cipralexem.Taky v konskych davkach a kaslu na to protoze mi to pomaha a sam citim ze to za chvili stejne nebudu potrebovat.Krom toho se musim priznat ze sem koketoval s drogama a diky tomu sem dostal do takovych sracek ze mi nezbylo nic jineho nez vyhledat odbornou pomoc kvuli takovym stavum ,kterete trapi tebe.A tak sem nasel neco noveho posilovnu a box poradne se vybit ,adrenalin apod. vzdycky sem byl sportovni typ a tohle je moje nova drga ,ktera me naplnuje a pomaha.V tvem pripade bych ti poradil posilovnu,behani apod. abys nemela cas se zaobirat tema vecma,ktere te trapi.Zkusto a doufam ze ti to pomuze

Reagovatpoděkovatnahlásit

7. prosince 2006, 19:52:07

HELA211@seznam.cz2 poděkování

Zdravím Vás. Neurozou trpí dnes kde kdo, trefit se do prášku je těké ,otázka zkoušení. Já užívám lexaurin léta, ale jen dvě l,5 na noc. Ty růžové trojky mi nedělaly dobře, asi to barvivo, ale dvě bílé jsou dobré. Přes den, podle počasí, které má hodně vliv, beru obyčejný Acifein, dělá mi dobře,klidní nervy.Zkuste to. Přeju Vám lid a dobrou pohodu.

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. října 2007, 07:38:26

petra

PODLE PORADY S VETERINAREM DAVAM LEXAURIN UZ 3 DNY NA NOC MEMU DOBRMANOVI 1,5mg STEKA 20 HODIN DENNE A TAK ASPON PRES NOC SPI UZ TRI DNY...MUZE MI NEKDO PORADIT....MAM STRACH ZE SE MU VYTVORI ZAVOSLOST....BERE I ANTIDEPRESIVA ZE SLOVINSKA AMYZOL 25mg. 1,5 tablety CO 12 HODIN DOKUD PRY SE PES NEUKLIDNI I PRES DEN MEL BY LEXAURIN BRAT NA NOC! jDE O DOBRMANA 35 KG A 15 MESICU JE PSYCHYCKY LABILNI OD STENETE.......

Reagovatpoděkovatnahlásit

21. března 2008, 21:26:24

Pavlína2 poděkování

Ahojík chci Ti napsat protože jsem měla stejný problémy.Já beru xanax a asentru.Asetra se bere ráno a xanax vecer ten lék co bereš mi taky moc nepomáhal.A jsem ok.Ahojík a držím palečky

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. listopadu 2008, 18:11:25

sidonie2 poděkování

Co blázníte! Nejlepší lék je práce, pohyb a nějaké zájmy. Běžte si zacvičit, přečtěte si pěknou knížku. Tolik mladých lidí ! Každý má problémy. Každý!

Reagovatpoděkovatnahlásit

13. ledna 2009, 08:55:57

betty4 poděkování

z vašeho úříspěvku je jasné, že vůbec nemáte tušení, čím procházíme. Moc bych vás chtěla vidět, jak panické atace čelíte pěknou knížkou.

Reagovatpoděkovatnahlásit

22. června 2012, 12:45:38

MartinaIna1 poděkování

Abstinenční příznaky jsem poznala, vím, o čem je řeč - čím si "procházíte" - vím to!!!

Reagovatpoděkovatnahlásit

8. listopadu 2012, 21:43:59

Apple2 poděkování

Ahoj, já na Lexaurinu 3mg ujížděla 10 let, jednu dobu jsem byla na denní dávce až 15mg ... to už jsem si uvědomovala, že svět je sice krásnej růžovej, ale já mám problém ... začala jsem snižovat na 9mg pod dohledem lékaře a loni v červenci jsem ho ze dne na den bez problémů vyměnila za 3 1/4 neurolu 0.25mg. Je mi po Neurolu lépe, ale záleží na důvodu, proč Lexaurin bereš ....

Reagovatpoděkovatnahlásit

29. ledna 2009, 10:23:11

Severanka2 poděkování

Lexaurin, je antipsychotikum. Mám s ním skúsenosti po istých pržežitých udalostiach a v dobe, keď som nemohla spávať a potrebovala som sa ukľudniť, som ho užívala. Lexaurin, by sa nemal užívať dlhodobo, liečba sa nemá ukončiť náhle, ale znižovaním dávok. Každému odporúčam, aby ho naozaj neužíval, ak to nie je nutné, aby sa potom z človeka nestal narkoman, takže pozor a kým si ho vložíte do úst, zvážte ešte, či to určite nejde aj bez neho.

Reagovatpoděkovatnahlásit

23. února 2009, 15:33:54

patrik2 poděkování

Dávky jse snížují postupně snížuje te po jedné hodíně týdně podle toho jak se cítíte to je vše pak již berte jen když budete pořebovat nepřetěžujte si zbytečně nervy a nebudete potřebovat nic doporučuji sport nebo manuelní zaměstnání mějte se moc pěkně phess@centrum.cz

Reagovatpoděkovatnahlásit

15. března 2009, 23:58:22

Jíťa

Ahoj, s Lexaurinem mám hodně špatné zkušenosti. Brala jsem ho možná i víc než ty, nakonec jsem se pokusila o sebevraždu. To mě vyléčilo ze závislosti na Lexaurinu, ale teď jsem pro změnu závislá na Neurolu. Nevím, co je horší. Každopádně se mi u Lexaurinu často stávalo, že jsem měla výpadky paměti.

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. srpna 2009, 15:09:02

Leky

Příspěvek byl odstraněn administrátorem diskuse z důvodu porušení Pravidel diskuse Ordinace.cz.

Reagovatpoděkovatnahlásit

30. října 2013, 02:35:03

ar

Ano, Lexaurinu sa da zbavit. Mam to uspesne za sebou. Bola som na nom zavisla niekolko rokov, pricom som bez neho nedokazala normalne fungovat. Cim dlhsie som ho brala, tym viac som musela zvysovat davky. Niekedy az na 7,5mg denne. Cim som ho brala viac, tym viac som sa citila psychicky chora. Myslela som, ze sa moja uzkostna porucha zvysuje, ze som cim dalej, tym viac na tom horsie a horsie. Bola som bezradna, ze zazracna tabletka mi pomaha menej a menej. Vsetky problemy som riesila liekmi. Praca, vztahy, vybavovanie cohokolvek - vzdy som potrebovala tabletky. Moj zivot sa krutil medzi chvilkami vydychnutia a nesmiernym stresom (ked davka prestavala ucinkovat).Strachom, ci mi tabletky vystacia, dokedy mi vystacia a odkial ich zozeniem. Jedneho dna som si uvedomila, ze tie Lexaurin mi nepomaha, ale ze mi vyslovene skodi. Ze moje uzkosti vlastne sposobuje on a jeho uzivanie, ze to su prave tieto lieky, ktore prehlbuju moju uzkost a zacarovany kruh. Rozhodla som sa prestat. Neprestavala som postupne, utala som to zo dna na den. A teraz mozem zodpovedne povedat, ze cela odvykacka trvala 2 tyzdne a potom bol pokoj. 2 tyzdne pekla vymenou za zivot bez liekov. Musim povedat, ze tie dva tyzdne boli sialene. Na to sa musi kazdy, kto s tym chce skoncovat, pripravit. Ak pracujete, vezmite si volno - v praci to s abstinencnymi priznakami nezvladnete. Ak s niekym byvate, zdoverte sa im a poziadajte ich o podporu. Mne velmi pomahalo, ked som kazdy den opisovala svoje stavy. Dokazala som sa tak aspon na chvilu od toho odosobnit. Pripravte sa na to, ze vam nebude chutit jest. Zadovazte si prisun Magnezia a roznych inych vitaminov - najma skupiny B. Takisto mozu pomoct aj bylinkove caje, medovka a zihlava. Medovka na ukludnenie, zihlava na detox organizmu. Budete trpiet nespavostou. Uzkostou v hrdle aj hrudi. Svet sa vam bude zdat rychly (prve dni) a ludia hlucny. Nebude vas bavit nic - ani TV, ani knihy, ani internet. Jedine na co budete mysliet je to, ze vam je zle. Nemajte doma ziadny Lexaurin, ani ine podobne lieky, aby vas to nelakalo. Majte na mysli, ze za dva tyzdne je po vsetkom. Obcas som mavala par hodin kludu, hlavne vecer, co bola nevyslovna ulava, ked sialena uzkost zmizla aspon na hodinu, dve. No boli dni, ked ani tieto chvile neboli. Musite mat vzdy na pamati 2 tyzdne. Taktiez sa moze stat, ze vam jeden den bude fajn, ale ten dalsi to bude zas to iste peklo. Je to normalne. Aj to po 2 tyzdnoch skonci. Dalsia vec co som citila bolo trpnutie tvare a polky hlavy, ale aj to zmizlo (trvalo to asi tak den a pol). Kazdy den to boli ine stavy. Ozaj tazke, no dalo sa to vydrzat a vysledok stoji za to. Kazdym dnom som bola na seba viac a viac hrda. Uzkosti pomaly striedala hrdost na to, ze ked zvladnem toto, zvladnem uz snad cokolvek. Snazte sa vnimat to ako chripku, ako chorobu, ktora trva 2 tyzdne. Nelutujte sa, bojujte, hovorte o tom s blizkymi. Ak ste sami, napiste to, citajte si informacie na internete . Pite vela tekutin, no vyhybajte sa kave. Mne kava skodila a sposobovala tras. Vzdy som sa po nej citila horsie. Kavu som zacala pit opat az po mesiaci po vysadeni Lexaurinu. To iste platí pre Colu a všetky povzbudzujuce prostriedky. Bude sa vam krutit hlava, no ked budete mat chvilami lepsi stav, skuste doma nieco upratat, vyhodit stare veci - budete mat dobry pocit zo zbavovania sa stareho spolu so zavislostou. Drzim palce vsetkym, ktory sa dostali do zavislosti na tychto "nevinnych" tabletkach. Viem, ake to je tazke, no pamatajte - su to len 2 tyzdne. A da sa to. Vela stastia a pokoja v dusi.

Reagovatpoděkovatnahlásit

31. prosince 2016, 03:17:29

Kajoš

Moc hezké..já už jsem jednou ten boj vybojoval, kdy jsem bral Neurol asi 2 měsíce a ke konci jsem bral 2.5 až 3 mg abych zaspal bolesti od kterých jsem měl úzkostné stavy. Ještě předtím jsem měl asi2 krabičky diazepamu, který jsem do sebe šoupal po 20 mg, přičemž se má brát 5 mg až 10 mg. Pak jsem ze dne na den přestal abyli to fakt těžké 2 týdny. Světlocitlivost...zvuky mě působili zle..úzkosti

Reagovatpoděkovatnahlásit

14. září 2017, 16:52:30

j j3 poděkování

Díky vám všem za to, že jste mi napsali své zkušenosti, člověk má aspoň lepší pocit, že v tom není sám. Všichni mi radí změnit lékaře, ale to není tak jednoduché, moc jich tady není a ti nejlepší už nové pacienty neberou, musela bych asi do Prahy, což není zrovna ideální jezdit 100km. Za týden jsem objednaná, tak ho ještě zkusím popostrčit, ale nemyslím, že bude něco měnit. Mám pocit, že mě má zaškatulkovanou jako rozmazlenou holku, který nic není a už neví co by. Hlavně má na mě asi 10 minut a za tak krátkou dobu mi stihne akorát napsat recepty, zeptá se co škola (mám problémy ji dodělat kvůli absenci, když mám svý stavy úzkosti a deprese, tak tam prostě nemůžu jít a pak nestíhám), pak řekne, že jsem moc hubená, jestli nemám problémy s jídlem, myslí jako anorektička. Jasně, že toho moc nesním, protože mám 24 hodin stres, už ani nevím z čeho, takže mě bolí žaludek a na jídlo nemám ani pomyšlení. Nikdy jsem si nemyslela, že budu mít takhle zpackanej život kvůli blbejm práškům, ale kdyby nebyly, asi bych už taky nebyla. Když se podívám zpátky, můj život nestojí za nic, jsou to samý prohry, neúspěchy, problémy, zklamání. Nejradši bych se zmizela, vypařila, prostě nebyla. Nemám prostě smysl života, hledám, ale nemůžu ho nějak najít a už ani nevěřím, že najdu. Doufám, že jsem vás moc nezdepkařila, třeba to někomu pomůže a nespadne do toho jako já. Mějte se fajn! jj

Reagovatpoděkovatnahlásit

3. července 2004, 15:07:59

123
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Inzerce
loading...
Nové články emailem
Inzerce https://family-care.mobi/?utm_source=ordinace&utm_medium=banner2
Anketa
Jste spokojeni s kvalitou praktických lékařů?
Zatím hlasovalo 70 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Ivana K. (Oční klinika Horní Počernice ) 19. října 2017, 19:48:12

    Klinika Horní Počernice mi byla doporučena po zkušenostech mojí sestry, která tady byla na… Diskutovat

  • Anie (neurol, lexaurin, rivotril a další) 20. října 2017, 14:07:18

    Dobrý den , chtěla jsem se zeptat jestli má někdo zkušenost s neurolem . Pan doktor mi je… Diskutovat

  • Marika (Klasická léčba (chirurgická operace, ozařování, chemoterapie)) 21. října 2017, 08:47:26

    Milý Petr,viem,že je to pre Vás šok. No neklesajate na duchu. Váš nádor má dobré… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.