Inzerce

Hýbete se pravidelně? Tohle vám napoví

7. března 2019, Komerční prezentace   |   přečteno: 224x

Pohyb je přirozená součást našich životů. Neměli bychom se mu vyhýbat, ale naopak ho pravidelně zařazovat do denních aktivit. Pokud máte pocit, že často sedíte za počítačem a nehýbete se, zkuste to změnit.

foto: www.hawaj.cz

1. Jděte raději po schodech

Nachází se vaše kancelář s vaším pohodlným parťákem, kancelářskou židlí, ve vyšším patře a máte v práci výtah? Nebo se vám po práci jen nechce šlapat těch několik pater k bytu? Zkuste to změnit. I pár schodů nahoru či dolů navíc je lepší pro fyzickou kondici, a hlavně pro činnost srdce. Uvidíte, že po pár dnech už nebudete při chůzi do schodů tak dýchat jako dříve, ale zvládnete je vyjít s přehledem. Navíc je to zcela přirozený pohyb, který je zdarma a nezabere nám žádný čas ani peníze.

2. Vystupte o zastávku dříve

Jezdíte často autobusem či tramvají? Máte pocit, že se pořád vozíte? Zkuste někdy vystoupit o zastávku dříve a ten kousek směrem domů či do práce dojít. Poté můžete cesty prodlužovat a jít delší procházky. I taková zdánlivě obyčejná procházka je pro tělo velmi prospěšná.

3. Protahujte se

Nemusíte ihned začít běhat nebo navštěvovat posilovnu. Zařaďte jednoduchý pohyb ve formě protahování. Stačí pár minut ráno či odpoledne. Zkuste jednoduché cviky pro protažení a posílení svalů. Na internetu najdete spoustu krátkých videí, které vám poradí, co a jak.  Vzpomeňte si i na školní rozcvičky a pro začátek zkuste pár jednoduchých cviků a postupně se dostávejte k těm složitějším. Nemusíte nutně chodit na jógu. Zvládnete si zacvičit sami a z pohodlí domova.  

4. Najděte si parťáka

Když chcete přidat aktivnější pohyb, nemusíte na to být nutně sami. Je možné, že to po pár dnech sami vzdáte. Ale když si najdete partnera na cvičení, který s vámi půjde na kolo či do bazénu, bude to hned zábavnější. Najděte si aktivitu, která vás bude bavit a u které zůstanete, protože se do ní nebudete nutit. Dělejte jí s radostí.

5. Vyjeďte na víkend

Výše zmíněné kroky vám nedělají vůbec žádný problém? Možná proto přemýšlíte o dalších možnostech. Zkuste vymyslet plán na celý víkend. Vyrazte někam do přírody. Nemusíte přece brát kola nebo brusle a být na nich celé dny, pokud to není pro vás. Co takhle vzít stan a užít si turistickou dovolenou nebo kempování u vody? Najděte dobré místo, které chcete vidět. Vyberte dobré trasy na chození. Vypnete na chvíli počítač a s ním i stres. Bude to nejen aktivní dovolená, ale zároveň si v přírodě odpočinete, a vrátíte se s novou energií.

Tip! Pokud nemáte tu pravou výbavu do přírody, podívejte se, kde se dají sehnat stany levně jak pro jednotlivce, tak pro celé rodiny. Jarní a letní měsíce lákají k cestování. Nemusíte běhat, stačí do běžného dne zařadit chůzi a jiný přirozený pohyb a hned se budete cítit lépe.

Léky a doplatky

Vyhledejte lék pomocí jeho celého názvu nebo jeho části. V databázi najdete kompletní příbalovou informaci daného léku a průměrný doplatek v lékárně.

Např.: wobenzym
Poraďte se s lékařem

Potřebujete se poradit s lékařem o svém zdravotních stavu? Jeho odpověď obdržíte do 3 pracovních dnů. Napsat lékaři

Podívejte se na zveřejněné odpovědi o zdraví a nemocech. Všechny odpovědi

Vyhledat lékaře
Vyhledat zdravotnické zařízení
Druh zařízení:
Co nejblíže k:
Inzerce
loading...
Inzerce
Nové články emailem
Inzerce
Chcete zdravě spát?
Stáhněte si voucher s 10% slevou na zdravotní matrace a polštáře Magniflex a využijte jej při nákupu v Showroomech Magniflex nebo v síti certifikovaných obchodních partnerů Magniflex po celé ČR.

banner_voucher_sleva_magniflex
Anketa
Co považujete za nejvhodnější způsob podpory posílení imunity dítěte?
Zatím hlasovalo 243 lidí.
Inzerce
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Iva (Citalec a Neurol-zkušenosti s užíváním) 15. září 2019, 11:01:31

    Katarínko, byla to náhoda. Nebylo to cíleně, jenom jsem hledala informace. Je to poprvé co… Diskutovat

  • Nela (Nespavost) 15. září 2019, 11:49:52

    Brala jsem Sleepnox forte, nej naco jsem narazila a je to prirodni, nenavykove'! Diskutovat

  • ABC (ElektroMyoGrafie neboli EMG) 16. září 2019, 18:40:31

    Byla jsem na emg opakovaně (elektrody i jehly), jednalo se o emg ruky (1 x) a krku (celkem asi 10… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.