Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Dlohotrvající bolest kolene

Už od ledna mně bolí pravé koleno, byla jsem u lékaře, dostala jsem injekci, koleno bolelo, pak jsem dostala vložky do bot, koleno bolí dál. Na koleno si stěžuji, praská mi v něm, chodím čím dál hůř, nemůžu spát, kupuji si masti, jím co se dá na bolest.Poradí mi někdo, Kam jít, když ortoped mně nevyslyšel. Když tam zavolám, sestra pouze objednává na dlouhé termíny, je to strašný. Potřebuji pomoct, kam jít, kde nebudu čekat 2-3 měsíce, než mně vezmou?? je mi 61 let a fakt trpím jako zvíře.

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Dáša
26x

Dobrý den. Moje dcera 13 let (výška 165 cm, váha 75kg) si stěžuje od prázdnin na bolest v pravém koleni (jen maličko ji občas pobolívá i levé koleno, ale to jen zřídka).Ze začátku měla bolest jen občas, nyní po rehabilitacích (trvaly asi měsíc) má bolesti každý den, obvzláště na večer. Bolest tlumíme Ibalginem 200 a také Ib 400 (také Aulin v prášku, ale jen zřídka), pomáhá, ale druhý den se opakuje to samé.Žádné masti, ani obvázání kolene elastickým obinadlem nezabírá. Na RTG vyšetření se nenašlo nic, prodělala i magnetickou rezonanci pravého kolene, ta je také v pořádku. Trápí mě to, protože mám strach, aby to nebylo něco vážného. Navětívila jsem s ní už dva ortopedy, oba mají stejný názor, jde o bolesti z růstu. Jeden ortoped jí ale zakázal cvičit, namáhat koleno a druhý ortoped naopak cvičení doporučuje. Dcera se poslední rok hodně vytáhla. Dětská lékařka ještě nechala udělat testy na revmatismus, ale v jejím věku se mi to zdá být nepravděpodobné, ale kdo ví. Čekáme zatím na výsledky. Poraďte mi prosím co dělat, nebo kde zajít aby mi někdo s určitostí řekl o co se jedná. Děkuji. [email protected]