Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Dlohotrvající bolest kolene

Už od ledna mně bolí pravé koleno, byla jsem u lékaře, dostala jsem injekci, koleno bolelo, pak jsem dostala vložky do bot, koleno bolí dál. Na koleno si stěžuji, praská mi v něm, chodím čím dál hůř, nemůžu spát, kupuji si masti, jím co se dá na bolest.Poradí mi někdo, Kam jít, když ortoped mně nevyslyšel. Když tam zavolám, sestra pouze objednává na dlouhé termíny, je to strašný. Potřebuji pomoct, kam jít, kde nebudu čekat 2-3 měsíce, než mně vezmou?? je mi 61 let a fakt trpím jako zvíře.

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Hana
2x

Na bolest kloubů mi osobně nejvíc pomáhá Geladrink. Vyzkoušela jsem víc příchutí a je to takové jak jogurtové mlíko trochu mi to připomíná taková vitaminová bomba po ránu. Piju ikdyž mě zrovna koleno nebolí někdy je to lepší jindy ne, ale z preventivních důvodů piju denně.

Jana

myslela jsem že geladrink nikdo nebude znát, ale jak de vidět tak ano. Já osobně ho mám také moc ráda a hlavně pro jeho účinky. Měla jsem dlouhotrvající potíže s bolestmi v kolenou do schodů to bylo asi nejhorší při užívání geladrinku a to velmi osvěžujícího s příchutí pomeranče se bolesti opravdu zmírnily až zmizely avšak se nikdy sem tam objeví.

Bohumil

Gelouš doporučuji beru ho i já a už nějaký čas měl jsem velké problémy po úraze s kolenem málem jsem musel přestat hrát fotbal, ale dal jsem se zpátky do klidu a geladrink užívám dál už jen čistě z prevence je to pro mě nezbytnost jako třeba vitamin C atp. :)

Peter
1x

Na klouby jedině čistě přírodní kolagen, který se získává z kůže a šupin mořských ryb. K tomu bych pak doporučil ještě vyčistit si krev. [email protected]

Laureasek