Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Dráždivý tračník

Tato nemoc obtěžuje pravděpodobně až třetinu lidí, jistě jste se s ní proto již ve svém okolí setkali. O co se tedy jedná? více ...

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Alzbeta
8x

U me se projevuje drazdivy tracnik. castym dopolednejsim nebo rannim vyprazdnovanim po kazde akutnim nahlim,nejedna se casto o prujem, Znam,ze je to horsi ve stres,situacich.Da se to lecit? Nemuzu rano nikam,cestovat vubec Dekuju

Iva
1x

Já tím trpím také do malička, mám lepší a horší období. Když jsem trpěla depresemi, tento problém úplně zmizel - proto jsem si na 100% jistá, že se jedná o psychické onemocnění. Někde jsem četla, že je břicho ve stresu, asi na tom něco bude. Zatím si pomáhám imodiem (nebo jsem měla od lékařky kalciové tablety) a pokud vím, že by hrozilo místo bez WC, taky raději nejím. Jde o zvyk a hlavně o to, jak to máme srovnané v hlavě - kolikrát se mi ihned po zjištění, že někde WC je, uleví a ani tam jít nemusím. Jinak ale všechny chápu, je to hrůza. Blbé taky je, že kdo to nezažil, tak nepochopí... Jinak když jsem někde, kde opravdu nepotřebuji a nechci vysvětlovat své problémy, tak říkám, že se mi neudělalo dobře - to zní dost obecně a stává se to prostě každému (nikdo také nevím, že u nás je to bohužel každý den). Zatím jsem ale nepřišla na to, co by pomohlo... :-( Držím všem palce!

Lída
16x

Tohle je přesně můj případ - dráždivý tračník. Nemůžu vůbec pomalu vycházet z domu, aniž bych se nepokálela. Cesta autobusem do města nepřipadá v úvahu vůbec. Ani k lékaři. Posledních pár měsíců, co jsem na mateřské, už nedokážu ani dojít nakoupit pečivo do obchodu, který je kousek. Je to neuvěřitelný stres. Už se nedokážu z ničeho radovat, protože nikam nesmím. Co bude po mateřské, to si vůbec nedovedu představit.

margotka
7x