Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

prostata

dobrý den, už sedm let bojuji s obtížemi (asi) ohledně prostaty ale: močím úplně normálně, nemám žádný problém, který na internetu běžně vídám popsaný, můj problém je v tom, že tak jednou až dvakrát do měsíce, po ejakulaci, nastane neuvěřitelný pocit pálení v podbřišku a teprve teď nastane pocit přerušovaného a nuceného močení, který odezní tak za půl hodiny a dál funguji, jako kdyby mi nikdy nic nebylo, když jsem před lety zašel k doktorovi, léčil mě (a po něm čtyři další doktoři) neustále na chronický zánět prostaty "desítkami" druhů antibiotik, ze kterých už mi po roce bylo tak zle, že jsem postupně od lékařů utíkal a problém zůstal nevyřešen!!!! je mi sedmadvacet!!!

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
anonym
5x

no tak mám uplně stejný problém.... avšak jsem nikdy nebyl na vyšetření prostaty, ale to co tu popisuješ, se mi děje už pár let... někdy... asi tak 2x do měsíce, jak říkáš, mám pocit pálení v močové trubici a musím sedět na toaletě a pokoušet se močit... není to nic příjemného, ale jelikož to tak za půl hodiny vždy odezní, tak jsem to neřešil. A opravdu nemám náladu chodit za doktorem, doufám, že to časem odezní samo, bylo totiž i období, kdy se mi to během 3 měsíců nestalo ani jednou...

123
5x

Taky mám, na chlup, stejný problém. Pálení se ale dostaví skoro určitě vždycky když večer předtim něco vypiju a ráno to pak ještě cejtim. Po tom se mi po ejakulaci dostaví pálení skoro pokaždé. Co to teda vlastně je?

Martin
3x