Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

DEPREX

Nejsem odborník, ale po několikaměsíčním užívání DEPREXU jsem zjistila, že léčí nervy,ale úplně jsem ztratila chuť na sex!A tuto zkušenost měla i jiná pacientka, které lékař řekl musíte si vybrat buď sex nebo klidné nervy.

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Jana
2x

Nevím proč mi psychiatr předepsal na léčení deprese antileptika - Lamictal a Epiral? Je tedy fakt, že se po nich cítím klidněji i zdravotní potíže se zlepšily.Zajímalo by mě, jestli má někdo také zkušenosti s těmito léky.Děkuji za příspěvky

Veronika
1x

Epiral mám také, lékař mi řekl, že v malých dávkách se používá i kléčení některých depresivních poruch, nejen u epilepsie. Ono je o tom psáno i v příbalovém letáku. Takže žádný strach, je to ok:-)

Eliška

Jo, Epiral beru taky, je to na léčbu bipolární poruchy.

John Wittness

INFO o lécích je ma maxdorf.cz (databáze AISLP, co má mimochodem každá lékárna), nebo učebnice psychiatrie v knihovnách...

Adél

Ahoj, mám také bipolární poruchu a beru Deprex (ten teď nově tak ještě nevím co se mnou udělá) k tomu Rivotril a Depakine chrono, které je také pro epileptiky.

slunce1969
3x

Ztrátu chuti na sex jsem zaznamenala ihned po naordinování prvního antidepresiva. Nyní beru antidepresiva a léky proti úzkosti již řadu let a na sex ani nepomyslím. U většiny těchto psychiatrických léků je to uvedeno i jako nežádoucí účinek v příbalovém letáku. Ale u mě je to docela úleva. Když jsem bývala psychicky zdravá, byla jsem něco jako nymfomanka, na nic jiného než na lásku jsem nebyla schopna myslet. Takže je to teď pro mě úleva, že na to nemusím myslet, zvlášt když uvážím, jaký jsou chlapi potvory a jak mi ubližovali, jsem i ráda, že už na ně nemusím myslet...........:-)))

malinka