Inzerce

Daniel v Hubnutí online: Zásady jídelníčku při snižování váhy

6. května 2010,   |   přečteno: 12722x

Už víte, že Danielovi se podařilo zhubnout přes 11 kilogramů během tří měsíců, váhu si drží skoro rok. Podělí se s vámi o svou cestu k úspěchu, který rozhodně není chvilkový. Je jen na vás, jestli se necháte inspirovat Danielovými jasnými a stručnými radami a tipy.

foto: shutterstock.com
  1. Jíst minimálně 5x denně.
  2. Omezit polysacharidy (pečivo, rýže, těstoviny, brambory). A večer vůbec.
  3. Pít minimálně 2 l vody, neslazeného čaje denně, omezit alkohol na minimum (Např. jeden panák tvrdého je tak 20 min na rotopedu!!!).
  4. Ráno je "cukrové", večer proteinový.
  5. Hlavní jídlo dne je oběd.
  6. Dvě hodiny před cvičením nejíst, aby tělo začalo dřív pálit uložené tuky a netrávilo půl hodiny pálením cukrů v krvi.
  7. Po cvičení se najíst! Jinak se dostane tělo do dietického šoku a až se zase jednou najíte, tak si to tělo hned uloží do zásoby… Co kdyby zase muselo hladovět. Jíst podle toho, kdy cvičíte.
  8. Snídaně:rychlé cukry (ovoce, musli (ne to pražené) s polotučným mlékem, když sladit, tak medem). Rychlé cukry po ránu nakopnou metabolismus a tělo začne pálit kalorie.
  9. Svačina I: ovoce/jogurt (ne plnotučný a ani ne ten nízkotučný s 0,1 % tuku, tuky jsou potřeba k metabolismu vitamínů a různých stopových prvků. Ideálně cca 2,5% tuku.)
  10. Oběd: hlavní jídlo dne, nejlépe něco na způsob dělené stravy. Takže buďto maso (protein) se zeleninou (ne s rýží, bramborem či knedlíkem nebo těstovinami – polysacharidy). Nebo těstoviny/rýži/brambor/pečivo se zeleninou (třeba těstoviny s nějakou zeleninou nebo zeleninovou omáčkou, ale ne se sýrovou omáčku nebo masem). Mělo by to být pokud možno ne smažené, spíš grilované, pečené nebo dušené.
  11. Svačina II: ovoce/jogurt
  12. Večeře: Jen bílkoviny. Od cca 15 hodin už žádné cukry (jednoduché cukry - ovoce, složité - polysacharidy – těstoviny, pečivo, rýže, brambory). Já si dávám: maso (nějaká přírodní úprava, pokud možno ne smažené) se salátem/vajíčko se salátem/syrečky se salátem (skoro 100% protein a minimum tuku)/nízkotučný sýr (max. 30 % tuku v sušině) se zeleninou/mozarela se zeleninou/rybičky (křišťálové ryby, zavináče, filé, ale ne třeba uzenou makrelu, je hodně tučná).

Cvičit 4 - 5 krát týdně, pokud chcete zhubnout.

Cvičit 2 - 3 krát týdně, pokud chcete pouze udržovat stav, případně se zpevnit.

Je třeba to vydržet alespoň tři týdny. Chvíli trvá, než se metabolismus těla přehodí na nové koleje!!! Může se jíst vlastně všechno, jen je potřeba hlídat, kdy (v kterou denní dobu) to jíte. Hlavně nehladovět, pak si to tělo ukládá do zásob.

Daniel poskytl webu Ordinace.cz kromě zásad jídelníčku i tabulku a grafy s váhovým úbytkem a zásady, kterými se řídil při tréninku. Na tyto materiály se můžete těšit!



Také jste zhubli úspěšně? Jakou jste měli motivaci vy? Napište nám svůj příběh!

autor:

Léky a doplatky

Vyhledejte lék pomocí jeho celého názvu nebo jeho části. V databázi najdete kompletní příbalovou informaci daného léku a průměrný doplatek v lékárně.

Např.: wobenzym
Poraďte se s lékařem

Potřebujete se poradit s lékařem o svém zdravotních stavu? Jeho odpověď obdržíte do 3 pracovních dnů. Napsat lékaři

Podívejte se na zveřejněné odpovědi o zdraví a nemocech. Všechny odpovědi

Vyhledat lékaře
Vyhledat zdravotnické zařízení
Druh zařízení:
Co nejblíže k:
Diskuse k článku
Hanula

Přesně, moje řeč, taky se to snažím dodržovat a úplně jsem vynechala sladké, když mě přepadne chuť dám si buď ovoce nebo si osladím kafčo, ale ne bílým cukrem, sladím sladidlem se stévií a sukralózou - SlaDIA, chodím pravidelně na aquaerobic, na volejbal a pak s kámoškou běhat, když se mi chce, ještě si zacvičím doma podle videa.

Reagovatpoděkovatnahlásit

16. prosince 2014, 15:27:15

Přema

Mi stačilo přestat pít sladké vody koupit si kolo a jezdit. Vážil jsem 113 kylo. Za 8 měsíců jsem najezdil 5000 km a shodil 20 kilo. A to jsem nikdy necvičil. A nejlepší na tom je že mě kolo začlo bavit a budu jezdit dál :-)

Reagovatpoděkovatnahlásit

5. ledna 2015, 15:58:40

hanka

Teď mi řekněte,co dělám špatně.Před dvěma měsíci jsem byla zařazena do skvělého zaměstnání-dělám pochůzkářku,neboli asistenta prevence kriminality.Denně nachodím 12km+odpoledne roznáším letáky.A za dva měsíce jsem nesundala ani deko!Jím normálně,se sladkým to nepřeháním a nevečeřím-protože to nestihnu(mám ještě dvě děti).A s dětma ještě stačím o víkendech skočit na kolo.....Výchozí hmotnost byla 115 kg a po dvou měsících je hmotnost stále stejná.

Reagovatpoděkovatnahlásit

17. dubna 2016, 10:04:17


Celkový počet příspěvků v diskusi: 5. Vstoupit do diskuse.
Přidat nový komentář

 Neradi počítáte? Přihlášení uživatelé nemusí.

 [ pravidla diskuse ]
Nové články emailem
Inzerce https://family-care.mobi/?utm_source=ordinacecz&utm_medium=banner&utm_campaign=mcc
Anketa
Co považujete za nejvhodnější způsob podpory posílení imunity dítěte?
Zatím hlasovalo 94 lidí.
Inzerce
Inzerce
Aktuální diskuse
  • Timi (Po trhání osmiček) 13. září 2017, 10:57:44

    lidicky ted pred hodinou mi trhali horni osmicku.byla jsem k smrti vydesena z toho co jsem vsude… Diskutovat

  • Roman (Máte někdo zkušenosti s novým lékem CHAMPIX?) 17. září 2017, 20:10:25

    Hi hi , to jo a Live! Diskutovat

  • Martin (Odchlípení sítnice (Amotio retinae)) 19. září 2017, 13:17:08

    Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak se Vám postupně po operaci sítnice projevoval šedý zákal.… Diskutovat

Napsali jste nám

Děkujeme Vám za všechny dotazy a připomínky.
Vaše redakce

Naši partneři
Inzerce
Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.