Inzerce https://www.lekarna.cz/opalovaci-prostredky/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=opalovaci-prostredky

Asentra 50

Máte, prosím někdo zkušenosti s AD Asentra? Dostala jsem je od lékaře na svoje úzkostlivé depresivní období asi před přechodem. Nikdy jsem žádné prášky nebrala, snažila jsem se vše zvládnout sama ale už to nešlo, hodně mě to komplikovalo život.

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
Baruš
16x

Já beru Asentru tak měsíc, měsíc a půl, kvůli depresivní poruše. První týden jsem brala čtvrtku tablety, další týden půlku, pak celou. Od té doby mi bývalo každý večer špatně od žaludku, což je normální vedlejší nežádoucí účinek, který časem ustupuje. Nevolnosti trvaly čtrnáct dní, teď už je to v pořádku a vážně se cítím líp.

Pavel
17x

Ahojky.Beru Asentru už podruhé na panické úzkostné stavy.Po roce a půl braní jsem je po poradě z lékařem postupně vysadil a v pohodě.Akorát se mi to po dalším půl roce začalo vracet, asi moc stresu v práci.Tak jsem je začal brát znova.Jsou dobrý a moc vedlejších účinků nemaj.

Honza
1x

Já vyzkoušel 7 různých AD než mi sedl ZOLOFT. Beru jej asi 10 let nyní? Trvalo to ale dlouho, než jsem si uvědomil, že je mi najednou prostě fajn.Byla to kombinace více faktorů, ale bez SETRALINU bych ten pocit pohody a ustup těžké sociální uzkosti, nikdy neslavil. Bohužel jsem si vybudoval závislost na BZD, konkrétně na Rivotrilu, ten beru asi stejnou dobu, tedy 10 let určitě. Je mi 33 a nerad bych jej bral celý život, na druhou stranu mě děsí představa vysazování Rivotrilu po tak dlouhé době z ne uplně malých dávek. Beru 4 a 8 mg denně. No, AD jsou běh na dlouhou trať ale vyplatí se. Chce přidat psychoterapii, změnit návyky a zvyky, změnit smýšlení o sobě atd.. ale fungují :-)

Petra
16x