Inzerce https://www.lekarna.cz/doprava-zdarma/?utm_source=ordinace&utm_medium=leaderboard&utm_campaign=doprava-zdarma

Asentra 50

Máte, prosím někdo zkušenosti s AD Asentra? Dostala jsem je od lékaře na svoje úzkostlivé depresivní období asi před přechodem. Nikdy jsem žádné prášky nebrala, snažila jsem se vše zvládnout sama ale už to nešlo, hodně mě to komplikovalo život.

Inzerce https://www.ordinace.cz/clanek/odborne-poradny-na-ordinace-cz/
Odpovědi
gunka
5x

Ahojky všichni,beru Asentru už po druhé a vysazení se mi moc nevyplatilo.Po čase se mi vrátila úzkost v krku a nepopsatelné špatně.Mám to zřejmě od zdravotního stavu a před klimakterické problémy.Nejřív jsem brala 3 měsíce s Lexaurinem zabralo to hned a ted po druhé už měsím čekám na zlepšení,zatím jsem dost ospalá ,Lexaurin musím taky a doufám že trpělivostí a poctivým braním se dočkám úlevy.Chu´t na sex mě úplně přešla a proto jsem to vysadila.Ještě vydržím a pak se poradím s dr.jestli dávku snížit nebo přejít na něco jiného.Jinak to je až na tu únavu fain nic mě nevytáčí a nedělám si zbytečné starosti dobře a hodně spím .

Haňule
3x

Bude to znít asi hloupě, ale docela rádu tu slyším, že se někomu mohá hlava. Včera jsem si vzala první prášek a asi tři hodiny na to jsem měla takový divný stav. Hrozně se mi motala hlava, jako by mě pálila kůže pod vlasy a v ústech, třásly se mi ruce. Dneska ráno jsem si vzala další a není to tak hrozné... Moje doktorka odjela na dovolenou, tak jsem se tu chtěla zeptat, jestli máte nějakou podobnou zkušenost.

Jana
5x